piątek, 22 sierpnia 2014

Back to school (1): TAG

A więc niedługo zacznie się rok szkolny. I teraz po tym zdaniu wszyscy mają smutek w sercach (BRAWO MARTYNA). Ale spróbujmy poszukać w tym wszystkim pozytywów. Ja uwielbiam serię Back to school, zwłaszcza na youtube i postanowiłam, że prowadząc bloga poprowadzę tą serię również tutaj. I tą serię zaczniemy od posta Back to school TAG.
1. O której wstajesz do szkoły?
Odp.: A więc jeżeli mam do szkoły na godz. 8.00 (bo na tą godzinę zazwyczaj mam), to wstaję ok godz. 7.10-7.30.
2. Ulubiony nauczyciel?
Odp.:Moją ulubioną nauczycielką jest pani, która mnie aktualnie nie uczy, ale była moją wychowawczynią w podstawówce.
3. Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
Odp.: Ja staram się uczyć ze wszystkiego i raczej ze wszystkiego się dobrze uczę, ale gdybym miała wybrać jeden konkretny przedmiot, to byłaby to matematyka. Ja z matematyki jestem dość dobra. Uczęszczam też na zajęcia Zdolni z Pomorza właśnie z matematyki.
 4. Czy masz w szkole grupę bliskich ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?
Odp.: Mam grupę takich bliższych znajomych, ale tak ogólnie zadaję się z całą moją klasą (głównie z dziewczynami).
5. Plecak, torebka czy tornister?
Odp.: Nie wiem czy chodzi tu o to co ja najbardziej lubię nosić, czy to, co noszę. A więc odpowiem na oba pytania XD. A więc ja od zawsze miałam plecaki. Nie zawsze były one takie typowo szkolne ( miały mało przegródek itp.), ale zawsze były to plecaki. Jednak w gimnazjum zaczęłam również nosić czasami torebkę, gdy miałam mniej lekcji lub pod koniec roku już połowa nauczycieli robiła "luźne lekcje" i nie było potrzebnych już książek, więc wtedy nosiłam również torebkę. A jeśli chodzi o to, co ja lubię nosić najbardziej, to na pewno będą to plecaki, gdyż po prostu jest to najwygodniejsze.
6. Czy malujesz się do szkoły?
Odp.: Tak. Nie jest to jakiś super makijaż, ale nakładam korektor pod oczy, puder matujący i pomadkę.
7. Do szkoły sukienki, spódnice, czy spodnie?
Odp.: Uwielbiam nosić spódnice i sukienki i noszę je non stop w wakacje i gdy jest ciepło, ale jest to dość niepraktyczne do szkoły, gdyż u mnie w szkole nie ma ławek na korytarzach i trzeba niestety siadać na podłodze, a wiemy jak ciężko jest usiąść na podłodze w spódniczce.
8. Czy nosisz dodatki do szkoły?
Odp.: Ja ogólnie noszę mało dodatków. Kolczyków nie noszę wcale. Czasami zdarzy mi się, że założę jakiś naszyjnik typu wąsy, czy sowa, albo bransoletki.
9. Czy w zeszłym roku szkolnym miałaś czerwony pasek?
Odp.: Ja pasek mam co roku od czwartej klasy.
10. Przedmiot, z którego uważasz, że jesteś słaba, źle ci z nim idzie?
Odp.:Jak mówiłam staram uczyć się ze wszystkich przedmiotów i dość dobrze mi z nich idzie. I odpowiem na to pytanie bardziej, którego przedmiotu nie lubię, ale mimo to idzie mi z niego dość dobrze i jest to historia. Nie wiem po prostu sprawia mi wiele trudności nauczenie się paru dat i jak mam uczyć się na sprawdzian z historii, to muszę się za to solidnie zabrać, bo na pewno nie zajmie mi to mało czasu.
11. Do szkoły idziesz pieszo, czy jeździsz taxi, autobusem, samochodem?
Odp.: Mam dwa sposoby transportu. Czasami chodzę pieszo, ale ze względu na to, że do szkoły mam ok.2 km, to czasami wozi mnie tata.
12. Zmieniasz buty w szkole?
Odp.: Ja uczę się w zespole szkół, czyli jest tu wszystko. klasy 1-6, gimnazjum, a nawet klasa "0", czy "zerówka". I my i klasy 4-6 nie musimy zmieniać butów, ale 0-3 muszą, gdyż oni mają jakby osobne piętra do nauki i w klasach mają dywany, dlatego muszą zmieniać buty.
13. Czy lubisz ćwiczyć na w-f w szkole?
Odp.: Lubię grać w różne gry typu koszykówka, czy siatkówka, ale nienawidzę biegów (na 600m, na 12 min.). 
14.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Odp.: Jeszcze rok temu pod koniec wakacji tęskniłam już za szkołą, ale w tym roku jest zupełnie inaczej i w ogóle nie chcę wracać do szkoły. Zobaczymy, jak będzie za tydzień.

To już koniec tego fajnego TAG'u. Był to pierwszy tag, który dla was napisałam i mam nadzieję, że podobało się wam. Wiem, że takie Tagi przybliżają mnie do was i możecie lepiej mnie poznać.Paa!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz