sobota, 19 kwietnia 2014

OOTD-Wielkanoc

Hejka! Wielkanoc, to przyjemny i miły czas. Spędzamy dużo czasu z rodziną, przyjaciółmi. Otaczamy się osobami, które kochamy. Jednak, aby było nam jeszcze milej, fajnie byłoby się ładnie ubrać :D Dzisiaj jest strasznie ciepło! Mój OOTD jest bardzo lekki, wręcz idealny na dzisiaj :)
A więc, co postanowiłam ubrać? Zacznijmy od góry. Stwierdziłam, że na wierzch założę kolorowy sweterek z Cropp. Pod spód włożyłam żółtą koszulę na krótki rękaw (firma nieznana). Do tego krótkie spodenki z wysokim stanem z Sinsay i fioletowe rajstopy. Do tego zestawu idealnie pasują moje Converse. Do tego dodatek w formie naszyjnika (wąsy).
Haha a tutaj siedzę sobie i gawędzę z Zuzią na trawie <3 I ta pusta puszka po Arizonie <3 

Podsumowując. Stylizacja jest bardzo kolorowa i wiosenna. Idealnie pasuje na Wielkanoc. Jednym słowem, wyglądam, jak pisanka. Amen.

Dzisiaj się z wami żegnam, ale jutro będzie 2 OOTD, na 2 dzień świąt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz