poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Ulubieńcy marca

Cześć! Już dawno nie pisałam żadnego posta, ale teraz chciałam wstawić "Ulubieńców marca". Trochę póżno, ale to chyba nic takiego. Już dużo razy oglądałam i czytałam tego typu posty, ale nigdy nie robiłam tego sama. A więc to mój pierwszy raz; ZACZYNAMY :D

Może najpierw.......
1. Kosmetyki:
W tym miesiącu nie było zbyt dużo zmian jeśli chodzi o kosmetyczne produkty, wszystkie prawie mac ciągle te same...
a) makijaż:
Tutaj np. cały czas używam maskary, którą dostałam pod choinkę. Jest to maskara "The COLOSSAL", ale brązowa. Lubię z niej korzystać ponieważ nie jest ona tak mocna jak czarna, ale oczywiście także widać różnicę.
 Oprócz tuszu używam też zalotki, którą kupiłam całkiem niedawno w Pepko.

Usta maluję czasami albo pomadką "Baolishi" nr 9 albo błyszczykiem "miss sporty".

Jeśli chodzi o podkład, to dotychczas malowałam się fluid-em "Under twenty", ale akurat mi się kończy. Korzystam również z korektora "Bell". Pomaga on na pryszcze.

*Do demakijażu używam płynu micelarnego "Bebeauty".

b) inne:
Do kąpieli, a dokładnie do mycia włosów mam szampon Garnier "Fructis". Jeśli chodzi o włosy to czasami nakładam także piankę "Syoss". Czasami, zazwyczaj przy myciu włosów robię sobię maseczkę - "Under twenty".

Bardzo lubię perfum ADIDAS "Fun sensation". Zawsze jest mi obojętnie jaki zapach, ale te perfumy są najlepsze. (Można je również wykorzystywać jako dezodorant).

Jeśli mowa o dezodorancie, to dla mnie zawsze w spreju NIVEA "Calm&care". Na noc używam także ZIAJA bloker.

Jak lubicie malować paznokcie, jak ja to polecam lakiery LE MAX Colour STAR. A jeśli chodzi o zmywacz to dla mnie nie ma zbyt wielkiej różnicy, ale obecnie mam Bell, zapach cytrynowy.

2. Ciuchy:
Nie zaczęłam nosić wielu nowych rzeczy, ale na pewno przestałam już nosić grube sweterki, ale bardziej bluzki, a nawet koszulki (zależy oczywiście od pogody). Dzisiaj na przykład kupiłam sobie 2 topy.

Powoli zaczyna się także okres na spódniczki, a ja bardzo lubię nosić spódniczki...;*...już raz mi się zdarzyło.

Na 100% można już spokojnie nosić leginsy zamiast dżinsów. Niektórzy zakładają nawet krótkie spodenki do rajstop....:)

3. Piosenki:
A więc tak, : mogłabym wam polecić na pewno piosenki:
- Shakiry i Rihanny "Can't remember to forget you"
- Kate Perry "Dark horse" i "Roar"
- Seleny Gomez "Slow down"
Jest jeszcze wiele utworów, które lubię, ale te które wymieniłam to są chyba moje ulubione.

4. Filmy:
Na pewno zachęcam was do obejrzenie "Iron man 3" SUPER FILM (oczywiście jeśli ktoś lubi filmy akcji i fantasy).

Obejrzałam również nie dawno "X-man"- rewelacja.
Poza tym chyba nic nowego nie widziałam, ale serio polecam!

Papatki!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz