środa, 23 lipca 2014

Haul Chojnice > Brama Pomorza

Brama Pomorza to taka nowa galeria w Chojnicach. Tak naprawdę to obok Chojnic ;P. Byłam właśnie dzisiaj tam z mamą, moją siostrą Mają i babcią na zakupach. Jestem bardzo zadowolona. Kupiłam sobie dwie takie krótsze koszulki i jeden croptop. Są chyba jednak bardziej croptopy. Jedna jest obcisła, a dwie takie luźniejsze, szerokie. Do tego jeszcze sandały na koturnie i japonki. Nie wiem czy to według was dużo czy mało, dla mnie jednak wystarczająco. Mi taka ilość pasuje. Cieszę się, że w ogóle coś mam nowego. A więc tak
Najbardziej podoba mi się ta oto koszulka kupiona w CROPPie.




Pozostałe rzeczy to bardzo fajny i wygodny croptop z HOUSE.

*Przepraszam za palca. Mój brat nie jest najlepszym fotografem.

Kolejna to następna koszulka, którą kupiłam również w House


I moje śliczne sandałki z CCC


Kupiłam również japonki w RESERVED, lecz na razie nie mam ich zdjęcia. Później je dodam. Powiem tylko, że są one w paski biało-granatowe z gumowym granatowym paskiem.

To tyle na dziś. Pa i do zobaczenia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz