środa, 23 lipca 2014

Vlogerki i blogerki

Hej kochani! Oglądam na youtube wiele vlogerek i czytam różne blogi, a w tym poście chciałam je wam przedstawić. 
Najbardziej lubię Bethany Mote. Jednak trzeba znać angielski żeby ją rozumieć. Jest ona bardzo ładna i prowadzi swoją kolekcję ciuchów. W między czasie właśnie nagrywa filmiki. Ogłasza w nich czasami różne konkursy, w których można wygrać prostownice, lokówki, ciuchy itp. Jest ona bardzo fajna. Daje różne ciekawe pomysły na DIY. Można się czegoś od niej dowiedzieć.
Moją drugą ulubioną vlogerką jest Alex Mandostyle. Ma ona też swojego bloga - Mandostyle. Alex nagrywa filmiki o modzie, stylu, daje różne porady. Lubię ją bo ma ona 15 lat, czyli jest o rok starsza ode mnie więc od niej mogę się najwięcej nauczyć. 
Kolejna to Olciak. Ma ona około 17 lat. Daje różne porady o włosach, kosmetykach, czyli podobnie jak Alex. Zawsze czegoś nowego się od niej dowiem. Poznam różne kosmetyki i produkty.
Weronika Załazińska - jest już chyba pełno letnia. Chociaż nie jestem pewna. Coś takiego....Pokazuje często swoje nowe zakupy, nowe żeczy, nowe sposoby na życie. Często przedstawia swój strój codzienny (OOTD). Ma też swojego bloga, który ma nazwę z jej nazwiskiem. Jest ode mnie starsza, podobmnie jak Olciak, ale i tak chętnie ją oglądam.
Berry Malinowska - ona nagrywa już trochę inne filmiki. Prowadzi taki jakby swój Video pamiętniczek. Czasami też jednak nagrywa inne rzeczy w typie Co zabrać ze sobą na wycieczkę, na wakacje itp.

To wszystkie, które oglądam. Naprawdę was zachęcam do obejrzenia ich na youtube i czytania ich blogów.
PAPATKI

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz