niedziela, 23 lutego 2014

Myszka Minnie

Nati napisała wcześniej o Shreku i Kotku, a ja przybliżę wam temat .. Myszki Minnie !
Uważam, że jest to bardzo słodki, ale bez przesady strój :)

Potrzebujesz :
-czerwone rajstopy (najlepiej 60 den, żeby nie było zimno)
-spódniczka w kropki lub paski
-czerwona bluzka

Oto efekt:
 Teraz wszyscy mówią WOW !
Na zdjęciu mam biały podkoszulek, ale to dlatego, że nie chciało mi się go przebierać bo tylko sprawdzałam, jak wyglądają rajstopy z moją spódniczką :)

Uszy Myszki wykonałam sama :P
Żeby je zrobić, potrzebujecie:
- wycięty szablon uszek (http://www.thesuburbanmom.com/wp-content/uploads/2012/07/mickey-minnie-mouse-ears-template.pdf)
- czarny materiał
-opaska ( najlepiej czarna, żeby jej nie oklejać)
-karton to usztywnienia uszek
-kokardka

1. Szablon odrysowujemy podwójnie na materiale i wycinamy .
2. Mniejsze kółko odrysowujemy na kartonie podwójnie i wycinamy.
3. Gorącym klejem sklejami części uszek i doklejamy do opaski.
4.Kokardę przyklejamy pomiędzy uszy
I gotowe !

Efekt:
Miłej zabawy na balu karnawałowym !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz