czwartek, 27 lutego 2014

Serwetka na stolik

Niedawno pomyślałam, że fajnie byłoby zmienić coś w moim pokoju, tylko że za bardzo nie ma co ;(. Jednak wchodząc na stylowi.pl zauważyłam fajny pomysł na zrobienie torby na zakupy. A co ma piernik do wiatraka pytacie? A no się ma XD, bo tym samym sposobem ozdobiłam moje nowe "coś" na stolik, bo podkładką to tego chyba nazwać nie można XD. Wyszło chyba dosyć fajnie, przynajmniej mi się podoba :D


Co wam jest potrzebne :
-jakiś materiał
-farbka (najlepiej różowa lub czerwona)
-ołówek z gumką
-czarna farbka
-cieniutki pędzelek
-mulina i igła XD


Zacznijcie od zagięcia krańców i sprasowania ich, aby nie szarpały wam się brzegi.Następnie na kartce A4 narysujcie serduchoo i wytnijcie je. "Ramkę" po wyciętym sercu przyklejcie taśmą do materiału i zacznijcie je malować. Końcówkę ołówka (gumkę) maczajcie w farbce i stemplujcie serce. Jak już skończycie, to całość możecie otoczyć czarną farbką i dodać napis 'Love'. Na samym końcu wystarczy obszyć krańce serwetki muliną i gotowe !



Pozdrowionka :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz