niedziela, 11 maja 2014

Hakuro - recenzja

Witam! Opowiem wam w tym poście o pędzelkach HAKURO. Są one według mnie najlepsze.
1. Są wyprodukowane do każdego rodzaju makijażu

a) podkład - jest wiele z nich do podkładu, ale szczególnie polecam H50s.
 Jest ich jeszcze dużo jeśli chodzi o podkład, ale ten jest i bardzo wygodny oraz idealnie rozsmarowuje.
b) róż - ja tak szczerze nie używam różu, ale dużo czytałam na jego temat. Najbardziej do niego pasuje H21 lecz wcześniej nałożyć go najlepiej H13. Są one bardzo polecane i dobre w użyciu.

c) puder - do pudru ja akurat używam H56, który jest wygodny i zgrabny. Ma on kuliste zakończenie, co pomaga lepiej rozłożyć sypki puder. Do aplikacji pudru jest też H55:
d) cienie - do cieni bierzemy się za trzy rzeczy; najpierw nakładanie (H76), później dokładne rozcieranie (H66,H67), i do aplikacji cieni (H74). Wszystko to można także razem połączyć pędzelkiem H70. Wszystkie te pędzelki należą do tych drobniejszych i cińszych
e) krem (kosmetyki kremowe) - ja akurat rzadko używam kremów, bo nie na widzę kiedy moja twarz jest cała tłusta od tego. Natomiast kiedy się rozprowadzi je pędzelkiem, to jest dużo lepiej. Służą do tego pędzelki H69, H67. Są one bardzo pożyteczne.

f) korektor - H60 służy do nakładania korektora, ale można nim także go rozsmarować. Lepszy do tego jest jednak H18


Do ogólnego modelowania twarzy, między innymi do różu do pudru i do sypkich rzeczy, polecam pędzel H24. Ma on lekko ukośne i cienkie włoski. Dokładnie wyrówna każdą cerę.

Szczerze polecam HAKURO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz