środa, 7 maja 2014

Jak czyścić trampki?

Często zdarza się tak, że kupując buty, na których szczególnie nam zależy chcemy, aby się jak najmniej brudziły. Jednak nie da się ominąć kurzu, piasków, dymu, które brudzą nasze buty. Jednak ja sama, gdy kupiłam swoje pierwsze converse, to mało mi serce nie stawało, gdy zauważyłam choćby najmniejszą plamkę na nich. Teraz jednak się już o to nie martwię, bo wiem, jak je wyczyścić, by ich nie zepsuć.
1. Co zrobić, gdy brudna jest tylko guma od butów i nie chcemy ich całych czyścić?
Ja czyszczę ją po prostu wacikiem namoczonym zmywaczem do paznokci, gdyż jest to według mnie najszybszy sposób na pozbycie się brudu z gumy. Jednak jeżeli nie macie zmywacza (w co wątpię), bądź nie chcecie go po prostu używać, to można użyć też mleczka, typu CIF, bądź płynu micelarnego.
2. A jeżeli brudny jest również materiał?
W tym wypadku Ja po prostu je piorę w pralce, wyjmując wcześniej z nich sznurówki, gdyż mogą się one potem zaciągnąć i nie będzie to ani ładnie ani estetycznie wyglądać. 

Po praniu buty ustawiam na kaloryferze, lecz gdy jest ciepło na dworze, to wystawiam je na schody lub nasłonecznione miejsce.
3. Co ze sznurówkami?
Ja piorę je ręcznie. Jedną ze sznurówek biorę w rękę, nakładam trochę mydła na rękę i po prostu trę tą sznurówkę w rękach.

Różnica:
Suszę je na kaloryferze.

Mam nadzieję, że pomogłam i nie będziecie już bać się prania butów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz