sobota, 8 marca 2014

Moja półeczka :D

Chciałam wam dzisiaj pokazać, jak zorganizowana jest moja półka XD Co prawda jej wystrój jest trochę 'przestarzały', bo walentynkowy, ale cały czas mi się podoba :D

Oto moja komoda XD

A więc znajduje się tam telewizor, który rzadko jest włączany, bo wolę oglądać wszystko w salonie XD. 
Do różnych rozmiarów wazoników:
  • wsypałam jojo - pianki (nie lubię ich jeść, dlatego robią za ozdobę :))
  •  włożyłam świeczkę w kształcie róży (dostałam na urodziny )
  • włożyłam bombki czekoladowe
 Do wiklinowego pojemnika wsypałam pachnące kamyczki i powbijałam w to walentynkowe lizaczki <3.

Jest tam również dużo innych świeczek i figurek, a pomiędzy tym wszystkim wije się biała organza, którą moja mama kupiła, do owinięcia choinki XD.

Z tyłu stoi też rozkładany pojemniczek na moje różności :-D, w którym zazwyczaj są jakieś śmieci :'(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz