niedziela, 16 marca 2014

DIY: Świecznik ze szklanki.

Dzisiaj chciałam pokazać wam jak zrobić świecznik. W tytule napisane jest, że wykonany go ze szklanki, ja jednak wykonam go z pojemnika po musztardzie XD.

Będziecie potrzebować :
-starą szklankę lub tak jak ja szkło po musztardzi
-brokat (dowolny kolor)
-kartkę samoprzylepna (kolor nie ma znaczenia)
-rozrobiony klej wikol lub dowolnie wybrany przez was klej, który potem będzie bezbarwny
1. Na początku oczyszczamy szklankę z etykiet .
 Ja użyłam pojemnika po tej musztardzie XD
2. Wycinamy serce z papieru samoprzylepnego
 3. Serce wklejamy w środek szklanki i wewnętrzne scianki smarujemy klejem. 


 

4. Scianki wysypujemy brokatem,  który potem dokładnie rozprowadzamy po całych sciankach. 




5. Serce powoli odklejamy (najlepiej łapiemy brzeg jakimiś stepionymi cążkami)






 6. Czekamy aż klej wyschnie i w środek wkładamy świeczkę.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz